Kära blogg.


Jag måste bara säga en sak ;
- jag är så himla lycklig !
Varje morgon när jag vaknar , oavsett vilken dag det är , om jag ska jobba ..eller helt enkelt bara är ledig , så är jag alltid så himla lycklig .
jag somnar och vaknar upp med den allra bästa i mitt liv , min bästa vän & pojkvän .
När jag tänker efter så tycker jag så himla synd om dom som måste somna ensam , vakna ensam ... kan inte sätta mig in i det nu längre . Innan jag träffade min älskade vän , pojkvän & sambo , mådde jag så fan förjävla dåligt (ursäkta uttrycket ) ! Men det är faktiskt sant , jag sov Ingenting på nätterna då jag satt och grät och mådde pyton hela tiden ... sen när dagarna kom ville jag bara försvinna för att slippa med alla hemska människor , jag låste in mig hela sommaren och satt där inne dag ut och dag in ... tills en dag ..
dagen då modet började framträda igen , jag vågade träffa folk- och det var ett stort steg för mig just då .
Jag och thias började prata mer och mer , vilket slutade med att vi blev vi .
Vill inte gå in på hur vi träffades eller  vart osv. inte nu !

Jag är så himla lycklig att jag är där jag är idag. jag har jobb , underbara föräldrar & syskon , & framförallt världens finaste Thias & Svea ,
Ni gör mig hel. Tänk att jag får vakna med er varje dag , jag är så lycklig.

Jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0