kära blogg .

godmorgon världen.
vaknade just utav att thias kom fram o pussade mig hejdå innan han skulle åka till skolan , kunde verkligen inte bli sur även om ja är tröttast nu .
idag kommer mamma hem från kalmar och jag ska förmodligen dit o tvätta. Fast hon kommer inte förrän 6 tiden så man får vell se vad man hinner med .
Just nu ligger jag i vardagsrummet i bäddsoffan , vi sov här inatt istället för den är så grymt skön. Men innan vi flyttar så ska vi sälja den , för att sedan köpa en ny ordentlig soffa.

gud vad jag vill ha sommar nu , jag riktigt saknar värmen och alla underbara ting man kan göra när det är sommar . Min båt åker i nu om inte allt för länge ,. då kan man äntligen ut o åka lite och fiska på sjön . Det ser jag fram imot !

Nu ska jag försöka ringa och terrorisera venna , hon har inte svarat än ! =/

 puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0