Kära blogg.

Hej , fick en kommentar ifrån en tjej som jag tänkte börja med att svara på ;

nathalie om kära blogg .:
Varifrån är glasögonen? grymt snygga! :)

Svar ; ja , dom där sköningarna är inte värre än ett par B-glasögon ifrån Hm , ( om du menade dom röda ).. Det fick bli ett impulsköp när ja var där för någon dag sen ..
89:-ca



Ja , tillbaka till mig ...
Vaknade typ första gången inatt klockan 04-05 (?) utav att lillebror knackade och ringde på dörren här hemma hos mamma , han hade glömt bort koden så han stog där och väntade tills brevbäraren öppnade till han ...
Skitdrygt !
Jag och thias sover i "hans" rum så han tog soffan ...
klockan 8 drog thias till skolan och ja o svea låg kvar o mös i sängen , sen vaknade jag igen runt 10:30 .

Nu sitter jag bara o väntar på att thias ska komma hem så vi kan laga lite mat och kanske åka och tvätta lite hos min syster.
Jag är så himla hungrig så jag tror att ja ska laga lite ris med korvstråganoff ..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0