Kära blogg.

hallå kära solstrålar , vilken underbar dag man fick vakna till idag =)
solen skiner och det är valborg med dom allra bästa pojkarna ! det tycker vi om ,,
Idag kommer marcus förbi runt 11 , då ska han o thias åka o handla lite grillstuffs på icamaxi , sen ska vi bege oss till kullen där vi kommer att spendera hela kvällen / natten .. Massa underbara människor och alite alkohol så blir det här kanonens !

Nu är det bara till att välja va man ska ha för kläder på sig? , det är lite drygt ... har knappt nå kläder känns det som , har inte handlat typ byxor sen i somras typ ... känns lite drygt !
Men jag funderar på att ta mina chinos , som jag i för sig köpte för inte så längesen .. sen nån vit tröja !
äh , får se  vad det blir ..

vi åker till valbo idag runt 2 , för då ska minimalin sätta i mitt löshår ! värsta gulligt !
Svea följer självklart med , undra hur hon reagerar på alla smällare ? =S ..

Någon mer än jag som undrar vart desirée har tagit vägen ?
Jag brukar läsa hennes blogg varje dag men har inte blivit några uppdateringar på ett tag ..
tänk om lillen är påväg redan ? man får vänta o se om hon dyker upp ..





Sommarn är på väg =D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0