Kära blogg.

..äntligen hemma från jobbet !
första dagen utav 3 dagars jobb ,avklarad !
nu är det bara 2 kvällar kvar sen får jag och thias äntligen tillbringa kvällen tillsammans igen som vanligt ! =D YES !
Men känns verkligen skitbra att ja får jobba , jag måste verkligen ha pengar tills i sommar för då är det massor med saker som står på mitt schema ;

*Thias studentpresent
*flytta , igen
*grönalund
*leksand sommarland
*körkort (!)
*sista minuten resa (?)
*köpa dubbelsäng
*BIL
*
campingsemester

aa ni ser ju själva ..
kanske ser ut som att ja tror att jag är gjort utav pengar men vafan , det där är saker som SKA ske !
Plus att jag glömde en sak som står mig jättenärma hjärtat , bygga på tatueringen .. dock behöver jag inte göra det just i sommar , men det blir nog så endå ! (;
Jag ska ta alla jobb-tillfällen i akt och verkligen säga "ja" till alla jobbförfrågningar nu framöver , så ska jag skaffa ett sparkonto där jag ska spara pengar varje månad =)
det blir troligtvis mycket jobb nu i  sommar när dom andra har semester o grejer , det ser jag fram emot ! =D



Nu är jag så himlans trött så jag måste verkligen sova ...
Jobb imorgon igen 17-23:30

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0