frustrerande.

imorse vaknade jag klockan 10 och kunde verkligen inte somna om även fast jag hade bestämt mig att jag skulle försöka sova jättelänge så jag i princip bara behövde klä på mig och åka till jobbet eftersom att jag vart så trött dom närmaste kvällarna.
T därimot , han sov och sov och ville inte vakna .. Så jag låg kvar och vilade en stund innan jag gick ut på promenad med Svea. Det var så himla fint väder ute och det första jag undrade var ;
-varför i hela fan , ska det vara så fint väder just den dagen jag ska jobba ,när jag bara jobbar 1 ynka dag på hela veckan? men jag fick inget svar & undrar fortfarande varför solen skiner just dom dagarna jag ska jobba .
det tycker jag är frustrerande

Klockan 4 idag ska jag jobba, jobbar då tills klockan 22.30. Sedan ska jag bara hem och duscha och se på en film innan jag somnar , för imorgon har jag mycket att stå i .
Jag ska nämligen till fjärran och simma , sedan ska jag till staden för att sola innan jag och Emma på kvällern ska på danskurs , haha . Tänk er mig på ett dansgolv , det hör inte ihop , men vi ska prova iallafall . Dock tror jag inte att det kommer att vara min grej då jag hellre tänker köpa mig ett kort på fjärran så jag kan simma varje morgon .

Nu ska jag hitta på något så jag slipper vara så deprimerad

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0