inga skor & inga kläder.

nej , det blev inga nya skor eller kläder igår trots att det var de jag skulle kolla på .
Först gick vi till hälsocentralen för att t hade fått tid där ang hans lakrits som har suttit fast i halsen sedan i tisdags , men dom hade sagt fel på rådgivningen så han hade inte fått någon tid så vi fick gå vidare ner på stan istället .
Väl på stan skulle jag ju kolla på ett par nya skor vilket jag gjorde men dom va så ruskigt fula i verkligheten mot för på bilden , därför struntade jag totalt i att kika på mer skor.

Inga kläder blev det heller
, istället var vi in på apoteket och köpte vitamintabletter och TREO citrus.
Sedan tog vi en promenad hem och på vägen köpte vi pizza som vi sedan tog hem och åt . Ken kom också förbi och spelade chikago med oss , jag vann som vanligt .

Vi kollade på "du är vad du äter" , "design simon & thomas" & "grannfejden" , torsdagar är verkligen bra när det gäller teve, 3 nra program på raden. Tummen upp för torsdagar!


Ikväll ska jag jobba igen , 17-23:30 , ingenaning om vem man ska jobba med idag men det kvittar ju .

Nu ska jag kika vidare på Barnkanalen och slumra lite .


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0