kära blogg.

jag fick en kommentar i tidigare inlägg om en förfrågan angående förklaring av hur jag sätter i mitt hår .
Just igår kan jag sorgligt nog bekänna att jag faktiskt inte hade en tanke på att fota och förklara , faktiskt ! Men jag kan försöka förklara endå , dock inte nu ..
Så länge kan du kika på rapunzels hemsida där de står en enkel beskrivning utav hur det går till att sätta i hår me just microringar. Sidan hittar du HÄR .(insättning & skötsel)


annars då , idag så har vi alla fal vart i engeltofta en sväng och solat eftersom vi idag inte har Max då han är hos sin pappa.
Vi åkte även lite båt med Ken´s mamma och hennes karl , vi var på Limön och satte ankare där . Solade och åt tacos , det var verkligen jättemysigt.

Nu kom vi just hem och bestämde oss för att spela ett parti Chicago ute på balkongen , sedan ska vi kanske ta en sväng ner till LäkerolArena för att gå på den såkallade SOMMARYRAN som för första året kommer att ersätta Cityfesten som har vart i alla år tidigare , dock vet jag vell inte hur bra dom har lyckats me det , men man måste vell ge det en chans som me allt annat .

Dåligt med bilder fortfarande , knäpper knappt kort längre .
Kastar in lite bilder i nästa inlägg .


puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yran suger typ.. tar väl 5 min att gå igenom...

2009-08-07 @ 15:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0