kära blogg.

vi tog en pause från allt målande och slipande för att gå till willys , på vägen dit stötte vi på min farbror och hans fru som för tre år sedan köpte ett hus i koloniorrådet här bredvid vårat område .
Dom hade köpt det för 3 år sedan alltså , vilket betyder att jag inte pratat med dom på evigeter , tänk vad tiden går fort . Jag har visst inte träffat dom sedan jag var 10 år kom vi på sen..
-ja , tänk vad tiden går !

vi kom till Willys och skulle panta en hel drös med burkar då en gubbe precis gick därifrån , då såg vi att han glömt en pantlapp på 21 :- så vi tog den , haha , vi är så elaka !

nu måste jag skynda mig jättemycket för Max är här om 4 minuter .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0