kära blogg.

plask sa det när jag i morse klev ner från sängen med fötterna på golvet .
ja , Svea hade kissat på sig precis nedanför sängen , så det var bara att börja torka och skura ...

snart ska jag åka och jobba igen , men strax efter 22 är jag hemma ikväll och då ska jag sätta mig ner för att svara på era frågor som jag har sett fram imot hela veckan .

På tisdag åker jag & Thias hem till Vensana för att mysa och säga hejdå eftersom att hon åker till Bosnien i 14dagar med sin mamma . Gud vad hon förtjänar det alltså , hon unnar aldrig sig själv någonting och att hon äntligen får komma bort från all stress är hon mer värd än någon annan .
Medans hon är borta så ska jag och Thias ta hand om hennes son Max, det ska bli så himla roligt . Ska försöka knäppa kort varje dag som hon kan få se när hon kommer hem igen .
Älskar dig Vensana

Nu ska jag kika om det är nånting på teven innan jag ska åka .

Puss

Kommentarer
Postat av: Theresia

Ska ni ta hand om honom hela tiden ? :)

Postat av: Anna

Varför tar inte barnets pappa hand om Max? :S

fast det kanske inte du vet..

2009-08-03 @ 10:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0