kära blogg.

nu har jag nyss kommit hem efter en kväll på jobbet .
tiden gick rätt fort idag , det är så skönt när man jobbar med Hann för hon är så himla positiv till allt och så himla lätt att prata med , gillar verkligen henne .

Nu ska jag och Thias spela ett parti Chicago , sedan ska jag bädda ner honom eftersom att han har skyhög feber och inte alls är nå pigg . Det är så himla typiskt att det ska bli så såfort man råkar vara ledig , stackarn !


Idag fyller min mamma år , försökte ringa henne för att sjunga nu strax efter tolvslaget , men icke ..
Hon åker utomlands med sin karl i morgon så dom hade vell antagligen gått och lagt sig redan , dom jäklarna . Jag blir så himla avundsjuk , jag vill också bara åka bort . Jag önskar jag hade massor med pengar , eller att det fanns billigare resor?
Grattis på mamma iallafall , även fast du sover..

imorgon håller jag alla tummar och tår för att det blir finväder , dock ser det vell inte så lovande ut men man måste ju hoppas iallafall . Det kan ju slå om , lika fort som det slog om till höst-mörker om kvällarna , visst är det vell tråkigt ? att det redan håller på att bli sämre väder , mörkare om kvällarna och mer blåsigt ...
Jag vill bara dra ett täcka över huvudet , eller kanske gå i ide?  ja ...

Nu måste jag klå thias på chicago så man får gå och lägga sig nångång .
godnatt

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0