kära blogg.

godförmiddag må man väl säga nu när klockan har passerat 13 ..
Vi vaknade inte oväntat klockan 12 idag , det behövdes verkligen efter alla sömnlösa nätter vi har haft tidigare i veckan. Nu är vi båda rätt utvilade så det första vi gjorde när vi vaknade var att damsuga och skura alla golven , sedan började jag ställa tillbaka saker och ting på rätt plats i köket efter att vi tapetserat och målat . Innan stog alla grejerna mitt på golvet , nu står nästan allt på rätt plats , fast inte så städade ..
Diska måste jag också göra eftersom att thias vägrar , slöhög .

Just nu sitter thias och försöker omformatera en dator medans jag sitter här och kikar runt på bloggarna jag "följer" ..



medans han sitter och fipplar med datorn så passade jag på att knäppa resultatbilderna inne i köket på väggen vi tapetserade och på kryddhyllan vi målade ;

FÖRE



EFTER




Observera (!) att våran lägenhet är ett stort renoveringsobjekt , därav dom otroligt äckliga blå luckorna och allt .
Vill inte lägga ut så mycket bilder på hur hela lägenheten ser ut nu , roligare att göra det sen när den är helt klar så ni kan se skillnaden då istället för att se bara massa fult nu hihi .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0