kära blogg.

drömmar , finns det någon mening med just drömmar?
drömmarna man drömmer , finns det någon mening med just drömmarna man drömmer?
Jag drömmer en dröm , finns det någon mening med att just jag drömmer den drömmen ?

Jag har drömt samma eviga dröm i 14 dagar i streck , finns det någon mening?


hej

Thias for till sjukhuset idag vid 4tiden , själv stannade jag hemma i hopp om att jag skulle hinna med lite nytta här hemma . Det blev inte riktigt så mycket nytta gjort , istället har jag bara duschat och suttit vid datorn , jag känner inte för att göra någonting för tillfället , vill bara dra ett stort fluffigt täcke över huvudet och bara vänta , vänta på att något bra ska hända .
Kanske börjar jag komma ner i en höstdepression ? jag brukar kunna göra det när det blir mörkare om kvällarna och blåsigt och kallt .. jag gillar inte hösten. Inte att vara deprimerad heller för den delen.

Innan han åkte  käkade vi lite mat , potatis och scnitzel (stavning?), riktigt gott faktiskt .

Nu sitter jag fortfarande bara framför denna dumbuk och gör inte ett skit . Funderar starkt på att slå på en film och bara sova . Håller på att bli sjuk också för den delen , huvudet känns som en stor vattenballong som är på gränsen att spricka medans magsåren fortfarande håller i sig , om det nu är det jag har .. Ingen aptit och mentalt nerstämt hela tiden.

-Ja , jag är lite hängig nu för tiden . Det märks nog i mina inlägg , dom få jag skriver.

Tur att Svea alltid är lika positiv och uppmuntrande =D



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0