kära blogg.

rackarns också..
det var ju meningen att vi skulle åkt till grönan nu idag klockan 10 . Men både min syster + tjej och jag + thias har blivit jättesjuka . Alla 4 har feber och mår pyton , så det blev ingenting . Dom funderade på att åka imorgon istället , men då är man nog inte frisk så det är vell ingen idé .

Imorse , dvs för typ 1 timme sedan när jag vaknade , jag kunde seriöst inte prata..
Jag är så fruktansvärt hes så jag måste gå och harkla mig helatiden för att kunna få fram något ord . Så himla jobbigt.

Vi ska strax ta bussen ut till valbo för att städa thias jobb-förråd eftersom att hans arbetskamrat är sjuk . Det kan ju vara skönt att få göra nånting iallafall så att han får lön för 2 dagar iallafall.
Själv får jag heller inte sån bra lön denna månaden , men det räcker till det viktigaste iallafall , sen får vi vell se hur mycket som blir över .
Vi ska iallafall till IKEA en sväng idag & kolla ifall det finns någonting billigt och behövligt . Kanske nya handdukar ? Eller varför inte någon hylla ? ja , vi får se helt enkelt..

Nu måste jag platta håret och fixa lite , lovade nämligen thias att vara " klar " när han kommer in från långpromenaden med Svea , Shit vad stressigt !


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0