kära blogg.

Här kommer era frågor och mina svar i " Fråga Frida " ;

1 .Ska du och Matte gifta er ? eftersom ni är förlovade..har du provat droger? isf vad
"anonym"

svar ; Självklart är det tänkt att vi i framtiden ska gifta oss , även om det inte är nu på ett tag . Men givetvis kommer vi att gifta oss. Angående droger så kan jag faktiskt rent ärligt säga att ja , jag har provat droger . Jag har rökt hasch en gång och även tagit piller och GHB-vätska som man dricker,  en gång . Jag kommer aldrig någonsin göra om det och jag rekomenderar ingen att prova varken eller ...

2.Röker du ?

svar; Nej jag röker inte och jag kommer aldrig att börja röka , enda sedan jag var liten har jag avskytt lukten utav rök...

3.Vad är eran hund för ras?:)

Svar;Våran hund är en blandras mellan 4 olika hundraser . Hennes mamma är en blandning mellan Labrador/shäfer/Rottweiler medans hennes pappa är en ren golden.
Svea har nog fått de mesta utav sin pappa då hon mestadels liknar en golden/labrador .. Därimot har hon minst Shäfer i sig .
Hon är jättefin och världens mysigaste hund , tveka aldrig på att köpa en blandras då dom är helt underbara ..

4.När blev du av med oskulden?


svar;Då jag nyss hade fyllt 15 blev jag av med oskulden

5.Har ditt hår blivit jätte slitet av att du blonderat det från svart till blondt?Vad är ditt tips om de inte ska bli slitet?

svar; Oj , jadu ... Jo men mitt hår har blivit väldigt slitet sedan jag färgade det från svart till blondt , det blev som gummi i början men nu när jag inte färgat det på ett tag så blir det bara bättre och bättre . Om du ska färga ditt hår från svart till blondt , se då till att göra en avfärgning först så att all din svarta hårfärg försvinner och sen kan du börja bleka det . Vill du inte riskera att få färga hundra gånger eller att det ska bli oranget/gult så är mitt tips att först avfärga håret , sedan kan du ta en ljusbrun färg för att sedan göra slingor eftersom ... då slipper du det gula och du kan slinga med en blond slingfärg 1 gång i månaden i stället för att tokbleka det i början som jag gjorde .
Lycka till :)

6.Plattar du ditt hår ofta ?

Svar; Ja , jag plattar mitt hår i princip varje dag , förrutom när jag ska jobba för då sätter jag upp håret i en stor knut . Annars plattar jag det varje dag eftersom att min hårförlängning brukar bli rätt tovig när jag sover , men om jag inte orkar platta det så brukar jag ta min Våg-tång och göra massa små vågor i mitt hår . Då blir det jättestort och superfint utan att man behöver platta det .

7.Vad var det som hade hänt mellan dig och mattias pappa kvällen innan olyckan?


Svar; det som hände ,hände inte kvällern innan olyckan utan nån vecka innan , på studenten.. Jag väljer att avstå från att berätta mer om det eftersom att jag vet att det finns "fel" folk som läser min blogg .
Men det blev fel den studentkvällern och det är någonting jag alltid kommer att ha i min baktanke så länge jag lever , men man får leva med sånt .
Jag älskar thias och det är DET som betyder någonting för mig , sen får andra tycka precis vad dom vill om mig , även om jag älskar dom ...

8.Känner du redan nu att den du vill ha barn med , är Thias?

svar;Jag känner mig mer än säker på att det är Thias som ska bli pappa till mitt/mina barn, vi båda är så säkra på varandra och vore vi inte det så skulle vi aldrig förlova oss ..
Thias kommer bli pappa till mitt/mina barn, när det än blir :)

9.Vad vill du att ditt barn/ungar ska heta ?

svar; oj , jag har haft så himla många alternativ så jag nästan glömd bort dom .. Men den/dom ska iallafall inte ha några vanliga namn , jag ska klura ut ett namn som få barn har ..
Jag kan faktiskt inte komma på något namn nu på rak arm , men det kanske är bra , då kan ingen annan ta det ifrån mig ;)



Sådär , det där var vell alla tror jag , hoppas ni är nöjda med svaren =)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå och sova , för imorgon har vi tvättstugan fårn klockan 7-10:30.

ÄNTLIGEN LEDIG !!!!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0