kära blogg.

igår / inatt sov min kusin Idun, hennes mamma Emma & våran kompis Ken över hos oss .
ja, igårkväll kom ju Idun och emma hit för att käka och umgås med oss , vi spelade en massa kort och åt god mat och bara umgicks tills klockan blev mitt i natten (nästan), då somnade Idun i min och Thias säng och där fick hon sova hela natten medans Emma tog gästrummet och Ken en madrass i vardagsrummet , värsta villan vi har , nästan ..
Det var jättemysigt och Idun sov otroligt nog hela natten , inget bök och stök .. När klockan började närma sig 10 i morse så vaknade hon och var jätteglad . Ken och Emma var redan vakna då och satt i soffan och pratade.

Vi åt frukost som bestod av tekakor med ost  , förrutom Idun som prångt skulle ha sylt (!?) på sin macka . Hallonsylt !
Efter frukosten packade vi ihop kamera och vove och allt vi skulle behöva ha med oss för att åka till min mormors stuga i ockelbo , sedan åkte vi och tankade bilen.
Därefter åkte vi till Emma i sätra där dom skulle hämta Iduns stövlar osv innan vi kunde styra vår kos mot Ockelbo och min mormor. Ken åkte därimot hem..

Väl i mormors stuga så fiskade vi ute med båten på sjön , vi fick några småfiskar och en jätte(!)jädda som alla blev skiträdda för , haha . till och med svea !
Vi fikade och hade allmänt trevligt . Jättemysig dag har vi haft !
Tack mina fina ♥♥

Bilder från dagen




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0