kära blogg.

nu har vi ätit lite frukost och som vanligt spelat ett parti chicago där thias i vanlig ordning vann ..
Nu sitter vi och kikar runt lite på internet och alla olika hemsidor på resa till thailand som vi planerar att åka iväg på i mars ,dock inte 13 mars som tidigare i år , utan vi tror vi kommer att åka den 10onde istället med tanke på att då kommer vi kunna vara borta både på våran förlovningsdag (13mars) men också på våran egna månadsdag (21a). Sen blir det ju perfekt att komma hem strax före min födelsedag .

Vi hittar inget flyg som går direkt , utan man måste mellanlanda på olika ställen i världen och det känns ju tråkigt . Därför ska vi ta och gå ner på staden , troligtvis nästa månad , för att beställa våran efterlängtade resa.
Jag längtar redan tills i mars då vi ligger där på stranden . Vi kommer förmodligen att åka till Kohlipe igen eftersom att just den ön fall oss väldigt bra i smaken , lungt och otroligt vacker.


Vi hoppas kunna boka den i september så att man vet hur mycket pengar man kommer behöva spara och vilket datum man kommer åka respektive komma hem.

Jag hade velat åkt på en sista minuten nu i år också , men det är bättre att spara till thailand så vi kan göra massa roliga saker där istället , även om det hade vart skönt att åka nu i år också. Men som sagt , jag åker hellre på en LÅNG resa LÅNGT bort än att åka till ex, kreta bara för att åka ..


Jag mår fortfarande jättedåligt och känner därför inte för att vara ute eller göra något över huvud taget , jag skulle kunna sitta här i soffan tills det är dax att sova igen , men det funkar inte riktigt så när man har hund och dessutom är rastlös som en tok.
Nej , jag måste nog göra någonting , jag har funderat på att gå till fjärran och simma eller sola nere på stan , men thias säger raskt ifrån att ; " nej , är man sjuk så måste man vila .."
och så är det vell också , men jag är så himla rastlös.

Åker T och jobbar imorgon så ska jag fanimej åka till fjärran och simma , eller gå ner på staden och sola .


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0