kära blogg.

det blev korv och mos trots allt, det var super gott !
trots min dåliga aptit nu när ja inte mår så bra så var korv med mos rätt gott , det gick i ..

Ken kom över
efter att vi hade käkat , vi spelade lite chikago och drack lite cola. Spelet tog superlång tid för dom sammarbetade för att jag inte skulle få vinna då jag var 1 poäng ifrån . Men efter mycket spelande så vann jag tillslut och kunde andas ut , trodde ett tag att ja skulle förlora med tanke på deras fusktänkande. Men jag vann som sagt !

Pratade även med min kusins mamma Emma som undrade ifall jag och T ville gå på en inspelning av "herre på täppan" tror jag att det var , och visst ville vi det . Så förmodligen så åker vi till sthlm den 30onde augusti. Inspelningen är på kvällern så på dagen funderar vi på om vi ska ta en dag på grönalund och åka lite karuseller och fördriva tiden där . Värsta kul !

När vi hade spelat kort färdigt så åkte vi med Ken till Willys då han endå skulle hem , han släppte av oss där och sedan promenerade vi hem . Vi köpte lite chips o cola , eller thias köpte chips och jag köpte Yoghurt , mums .
Vi trodde att det skulle vara Beck på teve idag vi , men inte då . Istället fick vi kolla på Viva la Bam som också är helt okej när de inte finns så mycket annat .

Nu måste jag nog sova , jag har vart trött sedan jag vaknade idag . Hoppas jag slipper vara sjuk imorgon , det skulle vara underbart . Jag vill bara kunna vara ute utan att få vrålont i huvudet och snora sönder , jag vill kunna promenera till Fjärran och simma tils jag inte orkar mera , utan att bli ännusjukare.
JAG VILL BLI  FRISK



Sov gott darlings

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0