kära blogg.

godmorgon
jag och t vaknade i morse utav att svea sprang runt som en dåre i huset , hon ville ut och kissa så vi tog ut henne och kolla på klockan då vi insåg att klockan faktiskt var över 11 så det var minsann dax att kliva upp .

T gick ut och satte sig på gräsmattan här hos pappa och jag började med frukosten som bestod av 2 små baguetter var med ost och även en liten chokladruta på sidan av . Mums . Till det blev det multivitaminjuice , vilket jag älskar . Det ligger liksom en nostalgikänsla i just den juicen.

Efter frukosten la vi oss på gräset
och solade en stund , tills jag blev rastlös och gick in för att hämta datorn som jag nu sitter med vid bordet ute på gården medans vi samtidigt spelar poker med marker . ja-a ..
Nu måste jag nog vara lite delaktig i spelet innan Thias här blir sur.

Glöm inte ställa fler frågor
!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0