kära blogg.

vad tråkigt att du (anonym) gillar att ställa frågor här , trots att du är anonym ..
vad det gäller FrågaFrida stunden så känns det som att jag kommer att besvara dom imorgonkväll om jag hinner , vi ska nämligen upp i tid imorgon för att knalla till affärn och köpa matlådor som vi sedan ska använda när vi åker till uppsala sjukhus på eftermiddagen med thias mamma & syskon . Vi ska laga mat till allihopa så det kommer bli en massa matlagning imorn på förmiddagen . Ris tror jag det blir , ris och kyckling/schnitzel . Man får välja helt enkelt.

Ja som jag sa så är nog frågestunden över imorgon , eller ska jag kanske besvara dom nu ?
Det var ju trots allt inte så många frågor ...


Okej , jag besvarar dom nu ...
Era frågor och mina svar.

1. går du inte i skolan/gymnasiet?

Nej , jag går varken i skolan eller gymnasiet då jag hoppade av Barn och Fritid i andra året pga olika orsaker . Jag ångrar ingenting och följde bara mitt hjärta . Hade jag inte hoppat av skolan hade jag nog inte suttit här med Thias , Svea , lägenhet,jobb....aa, ni förstår.

2. om du var intreserad , lite små kär i en kille i din klass,( om du var det) , hur skulle du visa det?
Jag skulle nog sagt det till honom , eller åtminstone börja försöka ta kontakt med killen och efter ett tag berättat hur läget låg till . Viill man inte prata med honom sådär direkt så kan man ju alltid lägga in en stöt och kanske säga lite högt att ; där gick visst en riktigt snygging .
-Nej seriöst , jag vet inte . jag skulle bara sagt det ...Jag är inte så blyg av mig .

3. är ditt hår slitet ?
Ja , mitt hår är rätt slitet . Men det har sina dagar och lever sitt egna lilla liv . Ibland ser det jätteslitet ut och ibland ser och känns det riktigt mjukt .

4. vad har du för klädstil , ?
lägg ut bild nånn gång på din klädstil.
ja du , jag har nog ingen speciell klädstil . Jag använder det jag tycker är bekvämt för dagen och det blir mest myskläder . Men ska man säga en speciell stil i sig så måste jag vell säga Skate (?) . Baggiebyxor & så är äkta Frajs. Jag använder aldrig/väldigt sällan , tighta byxor.

5.Har du någon favoritlåt just nu?
Ungefär hur många läsare har du på en dag?
hmm . jag tycker om det mesta & har ingen favoritlåt då jag personligen tröttnar så fruktansvärt fort på alla låtar. Gamla sommarlåtar är bra , dom tröttnar man aldrig på .
angående läsare , så har jag inte så speciellt många , men det är ju inte det viktigaste .. eller ?
Jag försöker ta vara på dom jag har istället , nejdå ..gud vad jag är trött känner jag nu .,

6.varför färgade du håret blont ?
eftersom att jag hade haft svart hår i lite över ett år så började jag tröttna och bytte därför drastiskt hårfärg till blondt , som också är min naturliga hårfärg vilket har lett till att jag slipper färga mitt hår lika ofta .
Jag älskar blondt hår , iallafall på sommaren ...

7.Kan inte du börja lägga ut Dagens outfit?
oj , den frågan har jag fått förr känns det som , hihi .
Jag är verkligen , rent ut sagt , skitdålig på att lägga ut outfits bilder . Det har jag märkt själv ! ett tag tänkte jag att jag skulle göra det men sedan bara försvann den tanken .
Men jo , jag kanske kan börja med det så småning om .


8.hur ofta ska du ha frågestund ? :)
Jag vet inte riktigt , 1 gång i månaden kanske ? vad tycker du?


Nu är jag supertrött och bara måste sova , hoppas ni blev nöjda med svaren ni fick .

Sov gott med er .
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0