"Olika matrial , olika kvaliteér.."

Dom som känner mig eller rent av är min vän , vet att jag älskar & kommer alltid att älska skor .
Jag är lite utav en skonarkoman , jag har MASSOR med skor , men använder 1 par medans dom andra står dammiga och oanvända på skohyllan i hallen .
"varför?" Det vet jag faktiskt inte själv , jag köper ett par skor så fort jag hittar ett par som är oemotståndliga och passar just mig , för jag hatar och kommer alltid att hata mina fötter då dom har höga vrister och gör därför att det blir jättesvårt att passa i dom flesta skor .

Jag satt därför och kollade på "scorett´s" hemsida och upptäckte att dom hade ett par jättefina Converse skor som jag jättegärna skulle vilja ha och ska därför passa på att kolla och prova dom när vi väl är nere på stan sedanre idag .




Mitt senaste skoinköp var nog inte något bra skoval , dom gick sönder i "bjönborg-märket" och sömmen gick sönder vid skosnörernas slut , helt dumt . Därför står dom nu på skohyllan även om jag ibland använder dom då det är blött ute och jag inte kan använda mina gladiatorskor.
Thias BjörnBorg skor däremot , dom är hela och hur bra som helst . Så himla typiskt !
-Olika matrial , olika kvaliteér..



Nu ska jag klä på mig lite och platta håret så folk inte blir rädd när man kommer ner på staden , sedan ska jag även ta med Svea ut på en promenad . Hon har för övrigt sovit hela dagen sedan jag klev upp , hon ser verkligen hängig ut , men ikväll ska hon få fisk och fil så magen blir bra igen .
Min lilla älskling

saknar förövrigt min pojkvän som snart är hemma från jobbet.
Loveli you

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du har skor som bara står, så varför inte sälja dom som är i bra skick ? du har sjukt snygga kläder så många skulle nog vara intresserade! knäpp kort lägg ut och sälj

2009-08-29 @ 17:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0