riktig sovmorgon.

Ja,  idag tog vi oss an en riktig sovmorgon , dock vaknade jag som vanligt innan T och försökte ivrigt få honom att kliva upp.Men icke !
T ville ligga kvar i sängen men tillslut fick jag upp honom , vi satte oss och kollade på teve en stund sedan har jag hunnit med att damsuga medans T gick ut med Svea på en promenad. Nu ska vi försöka få upp dom sista hyllorna och även sänglampan , sedan ska vi försöka komma på någonting att göra , jag vill åka och simma men det tror jag dessvärre inte att T vill.
Det visar sig!

Imorgon börjar T att jobba igen och jag kommer att vara ensam som vanligt . Ska försöka få lite gjort , kanske börja plocka bort köksluckorna , eller varför inte börja slita bort golv ?. Ja , det visar sig också vad det blir..

Nu ska jag tappa upp lite skurvatten och börja skura golvet i vardagsrummet , sedan ta mig an sovrumsgolvet , suck.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0