släktträff i spöregn.

godmorgon ,
ja vi vaknade för inte så längesedan jag , T & Svea . Nu har Svea fått vart ute och kissat och vi ska strax kliva upp och äta lite frukost .
Sedan lär vi försöka skynda oss att göra oss färdiga , för vi ska nämligen till min moster+kusiner , dit hela min släkt kommer att vara efter att 3 stycken i min släkt har fyllt år . Det blir liksom som att vi har en släktträff plus att vi ska fira dom som har fyllt år , så det kommer nog vara en härlig stämning , synd bara att det spöregnar ute. Det gör mig arg !

Enda gången våran släkt gör någonting tillsammans då allihopa kan , då är det regn ..
Men det blir säkert jättebra endå hoppas ja . Vi ska grilla allihopa och var och en skulle ta med sig de dom ville grilla sedan bjuds det på potatissallad m.m där , så vi hade tänkt att bara grilla kycklingkorv , för jag är ju ingen köttmänniska.


Nu måste jag sätta fart , ska hinna ringa till syster min för att be henne komma med en tröja till mig som jag har hemma hos henne , en skjorta till och med . Sedan ska vi vara där hos min moster vid 4 .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0