BURR !

Fy satan vilket skitväder .. jag trodde helt ärligt inte att vi skulle få nån snö i år , men nu verkar det som att vi till och med får snökaos(?)
Igår när jag och T skulle gå hem från mormor så märkte vi att vädret började bli lite sämre , men inte trodde vi att det skulle bli såhär mycket snö , burr !

Imorse vaknade jag utav Svea , hon sprang runt och busade i lägenheten , vilket lät tillräckligt mycket för att jag skulle vakna till liv. Så jag gick upp en sväng , men nu ligger jag i sängen igen , känns som att jag bara vill somna om och sova ett par timmar till.
Men jag har bestämt mig för att inte somna om , istället ska jag duscha och göra mig lite fräsch.

Idag är det tänkt att jag ska BOKA teorin och uppkörningen (!!!!!) , vet dock inte vilka datum eller så. Egentligen kanske det är bäst att boka så att jag får provet efter jul , så att man slipper all stress och oro osv . Bättre att göra provet när all skit är över så att man bara fokuserar på provet och ingenting annat :)
Jag gjorde mitt prov på datorn igår , vilken skillnad det är . Förr fick jag långt ifrån godkänt , nu hade jag bara 6 ynka fel, 59/65 !
- Det känns riktigt lovande nu , snart har jag det där rackarns körkortet.


Ibland saknar jag mitt svarta hår ..


Nu ska jag vila lite innan jag hoppar in i duschen ! Puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

Du är riktigt skitsnygg i både blondt o svart hår ju! Dock tycker jag nästan bättre om ditt svarta(A) det ser faktiskt lite tjockare ut då!

2009-12-16 @ 14:04:32
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0