en närmare titt .


Här får ni en liten närmare titt på sakerna jag kom hem med idag efter att ha vart på staden med T och hans lillesyster Malin.




• Brun-/vitrandig långärmad tröja
• 2 lipsyl "cocacola" & "sprite"
• Ljusrosa mineralpuder ögonskugga från LORÈAL
• Eyliner
• Volume mousse & root lifting spray från BJÖRN AXÈN

..tänka sig att jag hade turen att hitta allt dethär !

Ikväll ska jag duscha med mitt nya shampoo och balsam ( som jag fick i julklapp utav T´s föräldrar och hans syster Malin ,tack ♥ ) , raka mig , använda hårinpackningar och därefter prova alla mina nya underbara hårprodukter, jag bara äääälskar att hålla på med hår & prova massa nya produkter.
HOPPAS DOM GÖR SUUUSEN .

- Så imorgon blir det nog till att ha en massa volym i håret, utsläppt för en gångs skull !

PUSS

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag har Björn Axéns rootlifting spray och den luktar gudomligt! Jag önskar att det fanns hårspray med samma doft! Dock blir håret ganska direkt väldigt fettigt av den där sprayen, iaf för mig :( Resultatet håller inte så värst länge heller, trots att man tuperar, tyvärr... Men lycka till! Och jättefin blogg förresten :D

2009-12-28 @ 01:39:26
URL: http://ncgustafsson.blogspot.com
Postat av: Linda - Rosa chica

Hej ! Hur ska du fira nyår? :D vara med kompisar eller familj kanske? :)

Kram Linda :)

2009-12-28 @ 02:03:19
URL: http://rosachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0