....

Fyfan vad less jag är , finns inga ord i världen som kan beskriva hur jag känner !
Att både vara ARG , LEDSEN , BESVIKEN & SUR på samma gång , är ingen skön känsla . Och att ha en jävusk depression och bara massa skit omkring sig , gör inte alls saken bättre .

Man kan ju hoppas att den här skiten är över snart !

Imorgon blir det nog till att vara hemma och ta en rejäl sovmorgon innan någonting annat sker . Förhoppningsvis vill kanske Ronja leka med mig , annars ska jag låsa in mig på rummet och plugga hela långa dagen innan jag tillsist bokar mitt rackarns prov.

-livet är fan inte roligt nu ..
Hur kan en och samma människa ha en sån jävla otur , det känns som att allting bara rasar runtomkring mig .

Julen svävar i vaccum , den finns inte för mig i år . Jag hade velat vart med min älskade släkt hemma hos mormor , som varje år . Men nu när "morfar" gått bort så blir det nog inget julfirande hos mormor .
Nu om någon gång , känner jag att jag bara vill försvinna . Jag vill fan inge mera !

Jaja , nog om deprimerande texter ! Jag sitter iallafall och kollar på sista avsnittet utav "mammas pojkar" , det är riktigt spännande faktiskt , även om ingenting är som det brukar vara .


Jag saknar dig hjärtat..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0