F*cking Svetlana !

KUL KUL KUL , skulle färga ögonbrynen längst ut i "kanten" . Bara det att denna gång satt färgen som sten och mitt nya namn tycks vara Svetlana Stravinchki.. eller nåt !

T åkte nyss till en kompis och jag ska snart umgås med en vän till mig , vi ska vell kolla på nån film och bara prata -Lite söndags slapp sådär..
Klockan har verkligen bara flugit fram idag , jag klädde på mig för en stund sedan och klockan är snart halv fem(?). Fast jag får vell helt enkelt skylla på att jag vart uppe hela natten och glott på Bio .

Snart kommer vell mor min hem också , hon och syster min har vart och hälsat på min lillebror som för tillfället sitter på behandling . Jag skulle ha följt med men mamma väckte mig 5 minuter innan dom skulle åka så jag kände att jag inte riktigt hade någon ork att göra mig "klar" på fem minuter .

-Jaja , jag ska vell försöka fixa till mina obefintliga bryn så jag slipper se ut som F*cking Svetlana !
Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Så farligt kan de inte vara, man ska aldrig klanka ner på sig själv utan bara se de positiva med det hela :)

2009-12-13 @ 16:52:25
URL: http://honlinakallgren.blogg.se/
Postat av: Plutten

Frida gumman, minns att vi har likadana ögonbryn, kind of iaf. Och förresten så är du alltid skitsnygg!

2009-12-13 @ 20:41:18
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0