för jag faller , faller , faller..

- Faller , det är vell vad mitt liv gör i detta nu .

• "morfar" har dött , mormor är ensam och jag hatar att se henne så ledsen , det gör ont ..
• min älskade lillebror är på behandling och jag får endast se honom på söndagar då det är besökstid. Får heller inte prata i telefon med honom när jag vill .
• hela julen kommer att bli skit , ingen jul hos mormor och inget blir sig likt. :'(
• jag har tappat all livsglöd !
• jag har förlorat jobbet och har därmed inte råd att leva

..och det här är bara hälften.



• ingen i mn familj (..och inte heller vänner) finns där när man som mest behöver..

för jag faller , faller , faller..



Tacka vet jag min älskade hund , hon finns alltid där bredvid än , vare sig man vill eller inte . ♥
Jag har ett rum att sova i , en hund att gosa med & mat på bordet , men räcker det för att må bra ?

Kommentarer
Postat av: Plutten

Men Frajs, du har ju mej! Glöm för sjutton inte det!!!

2009-12-18 @ 13:22:47
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0