FÖRBANNADE LIDL !

Jag och T hade en lott och en bingolott med vinst som vi bestämde oss för att hämta ut tidigare ikväll.
Vi åkte därför till ica på brynäs och kvitterade ut lotterna för att sedan gå in på dollar , köpa lite saker och sedan åka till LIDL.

Väl på lidl handlade vi "Lite" dricka och lite soppa , sen när vi kom ut märkte jag till min förvåning att min mobiltelefon för sisådär 7 000:- var helt spårlöst , vi letade tills fingrarna blödde och ögonen fylldes med tårar på både mig och T. Fan , jag som hade en jävla massa att betala på den där telefonen ..

Jag förberedde mig på att aldrig mer få se telefonen
och vi bestämde oss för att åka hem efter att ha lämnat telefonnummer och beskrivning utav telefonen. Dom lovade att ringa ifall dom skulle hitta den och vi åkte sedan därifrån i hopp om att telefonen skulle ringa .
Medans vi satt i bilen satt jag med T´s telefon i handen och tryckte oavbrutet på kontakten "älskling" ,i hopp om att någon underbar människa skulle lyfta luren och säga att - Hej jag har din telefon !

Jag ringde och ringde , när det tillslut hördes en röst i andra änden . Jag var helt säker på att någon försökte driva med mig , för att sedan lägga på . Men istället var det en thai/chinese som svarade med vänlig röst , hon hade inte vetat hur man svarade på min telefon eftersom att det är TOUCH på min Iphone. Men tillslut lyckades hon svara och sa vart hon bodde och att hon hade hittat min telefon utanför lidl . Hon trodde dessutom inte att det var en telefon , utan att det var en sminkspegel . Haha , söta rackare .

JAG TACKAR NU DIG , underbara människa . Tänk att det finns sånna som dig !

Tusen kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0