fullspäckad dag.

Nu är jag och svea hemma efter en helt fullspäckad dag !
Det började med att Ronja kom hit imorse , sen åkte jag ,mamma,svea & Ronja ut till min morbrors nya hus ute i järbo. Det blir helt sjukt snyggt (när det är färdigt iallafall..). Dom ska ha värsta poolen inne i vardagsrummet och även en hel spa-avdelning med solarie osv. Jag är faktiskt lite avundsjuk !

Vi lagade mat , kött med potatisgratäng, kollade youtube och lite så. Klockan blev rätt så mycket innan vi bestämde oss för att åka hemåt , så vi åkte mot gävle och Willys , eftersom att vi behövde handla . Vi handlade och då ringde bror min , vi behövde därefter åka ut till forsbacka och hämta honom hos pappa för att sedan sjutsa honom fram och tillbaka till sandviken-och nej jag säger inte varför..
Efter sandviken åkte vi hem igen och nu är det fullt hus här hemma . Förrutom mig,T och Svea så är också mamma och min lillebror här . Känns rätt konstigt när man är van vid att vara ensamma ..
Men men , det kanske löser sig . Om inte annat så drar jag härifrån.

Jaja , imorgon vankas halkbanan i söderhamn och jag kommer att vara trött som en jävla dåre . Jag känner redan hur trött jag är ..Men det kommer nog att gå bra ! känns jävligt bra iallafall.
-Snart kan jag äntligen boka uppkörning !!!!

Nu ska jag äta lite kvällsfika och ta en powerking till det , därefter vankas det nog sängen på direkten med min älskade äääälskade T ! Jag älskar dig sååååååååå..

...och tack Ronja för ÄNNU en underbar dag ! Du ligger mig närmast hjärtat. Tack för att du finns och allt du gör för mig , så jävla tacksam, finner inga ord !
Jag älskar dig !

Sov så gott mina vänner . Puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

Mitt hjärta och min syster, du har en del av mitt hjärta med. Som jag sa tidigare idag, känns som om vi känt varandra hela livet. Du är BÄST! <3

2009-12-04 @ 00:09:17
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: huong

hade inte du och din kille en egen lägenhet? :)

2009-12-04 @ 16:30:40
URL: http://hugelajto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0