grönsaker.

Jag har just skurit upp alla grönsaker som behövs till dagens middag som idag blir tacos.
Majs,lök,tomat,gurka,oliver och paprika är det som än så länge är uppskuret . Skulle behövt ost också , men det kan vi nog riva med ett rivgärn från den vanliga osten..

Mamma och en bekant till henne är påväg hit nu , dom ska äta med oss och kanske även kolla på robinson som börjar klockan 20.

Imorgon ska jag , Svea och T åka iväg till valbo för att julbaka med T´s familj. Inför det så måste jag åka till nån affär där det finns sidenband. Svea ska nämligen bli en fin vove imorgon , med rött sidenband runt halsen.
-Fint va ?
Självklart följer kameran med imorgon , så det blir nog en hel del kort här på bloggen imorgoneftermiddag.

Nu ska jag börja med köttfärsen och duka fram tallrikar inne på vardagsrumsbordet !
Puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0