Halkbanan DONE !

Godag ! Just när den tunga jobbiga känslan rasat från mina axlar , faller stenarna tillbaka igen ..

Jag kom nyss hem från halkbanan, allt gick skitbra men ingenting var någe vidare kul . Jag trodde det skulle vara MYCKET roligare och MYCKET halare. Fast lite kul var det , ett par gånger iallafall ..

Imorse när jag skulle få skjuts utav mamma till Soskisken där bussen skulle gå ifrån , glömde vi helt bort tiden och kom i allra sista sekunden. Dom satt nämligen i bussen allihopa och bara jag fattades .
Väl framme på halkbanan gjorde vi alkotest, gick igenom lite säkerhet , snurrade i en bil upp och ner,pratade lite om instruktioner osv . Därefter fick vi gå ut och sätta oss två och två i vardera bil ! Jag körde med Sandra , som jag förövrigt "känner" , eller ja , jag vet vem hon är rättare sagt . Riktigt skönt att ha någon man kände brevid sig , alla andra var skitskumma.

Allt gick som sagt bra och nu fattas bara Uppkörning och Skrivning !

Nu kommer Ronja hit strax , vi ska kolla på "ghost" och bara mysa , som alltid . Senare ikväll ska jag/vi även gå bort en bit härifrån för att hämta mina kära nikeskor som jag en gång för längesedan lånade ut .
Ska bli jävligt skönt att få tillbaka dom så man slipper få skavsår som jag får nu utav mina fina BjörnBorgisar.

Jag kom på en riktigt kul sak nu , den 12-13 December ska jag , T & en kompis till han gå på LUCIABIO. Med det menas att vi ska kolla på 3 förhandsvisningar i biosalongen under natten-6 timmar alltså !
Hoppas det är några riktigt bra-a filmer !

jaja , puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0