HJÄLP !

Hej igen !
Nu har Ronja och mina två inneboende kattor lämnat oss :( Känns riktigt tråkigt varje gång Ronja åker hem , skulle lätt kunna bo med henne hela livet !

Jag och T sitter nu i väntans tider på att idol ska börja , vilket är om sisådär 50 minuter . Ikväll hoppas jag på att Erik eller Tove åker ut , tycker att calle är så jävla värd en plats i finalen.
Men som sagt så är det ju bara en som kommer att åka , så jag måste vell säga att jag tycker att Erik ska packa sitt och åka ur idol , för honom finns det ju hundra utav - i jämförelse med Calle och Toves röster.
Det återstår helt enkelt att se vilka som hamnar i den STORA finalen !

Imorgon blir det troligtvis också en lugn dag , iallafall för min del . Jag tänkte att jag skulle passa på att sova ut och även äta en riktigt god "brunch" vid tolvtiden imorgon. Jag tycker det är så mysigt att bara kunna kliva upp när man vill utan att ha någonting som helst planerat på heladagen.

På söndag därimot , då är det julbak som står på Schemat , hemma hos familjen Gyllenskepp . Det blir nog pepparkakor och lussebullar , som förra året . Jag minns det som igår .. Då hade jag och T bara vart tillsammans i ett par månader , så tänk vad tiden går fort om man tänker efter.

Iallafall så är det mycket att stå i just nu , allt runtomkring mig är i stort sett ett helvete för att vara riktigt ordagrann. Vet dock inte hur långt jag är villig att gå med det här i bloggen men känner jag för att skriva så kanske det kommer en rad eller två om alla problem.
Det känns iallafall riktigt surt att ens överhuvudtaget leva just nu , finner inga anledningar att vakna om mornarna längre , mer än att jag har min underbara pojkvän. Jag är så jädra tacksam att det finns nån här i vidavärlden som ställer upp för mig och finns här när jag som mest behöver det , jag kommer aldrig kunna tacka dig nog .
-jag vill bara lägga mig ner , "trycka på OFF-knappen" för att sedan försvinna för gott ...
Har nog aldrig någonsin mått såhär jädra dåligt , inte på väldigt väldigt länge iallafall.  Tycker verkligen att jag gör allt som står i min makt för att hjälpa "folk" , men endå får man inte ett skit tillbaka mer än ännuflera "nerslag" & det gör mig så innåthelsike frustrerad.
- Vad ska jag göra för att få slut på det här ? :'(

Tack återigen Thias & Ronja för att ni finns , ni är dom som ligger mig närmast hjärtat .

Förlåt för allt depp , men mitt liv är bara depp depp depp för tillfället . Jag hoppas kunna falla tillbaka till den glada och livsnjutande Frida en vacker dag . Men först måste både "du" och jag ha hjälp !

Puss , hoppas ni inte blir påverkade utav mitt mående , för det är verkligen inte det som är meningen. Jag vill bara få ur mig ..

Kommentarer
Postat av: Plutten

Jag skulle fan kunna bo med dej hela livet med!:) Tänk dej, du o jag o thias o robin i ett megahus, fan va najs! Alltid nån hemma, alltid mat i kylen och massor av mysiga djur. Och barn;)

Jag är glad att jag har dej mitt hjärta, utan dej inget mej!

2009-12-04 @ 20:38:42
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0