JAG ÄLSKAR DIG !!!!

En liten del av mig är så jävla glad , så glad att jag skulle kunna göra vad som helst .
-Tänk om hela jag fick känna så !


Jag vet inte vad tusan jag skulle gjort om inte min älskade T fanns , jag skulle nog helt enkelt inte leva idag om jag inte hade honom vid min sida som allting är just nu.

Iallafall så knäppte min fina lillebror lite kort på oss när jag satt på T´s axlar , jag trodde aldrig att han skulle orka mig , men han har fasiken blitt SKIT stark , sen har jag gått ner i vikt också , bra va ? :)
-jag älskar att gå ner i vikt ! känner mig så jävla mycket fräschare bara jag går ner ett par kilo..



JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKADE T
du gör mitt liv värt att leva , dag ut och dag in..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0