körkort+mcdonalds=fet?

Efter en heldags äventyrande så är jag äntligen hemma !

Det började med att vi vaknade , rätt sent (!) , åkte till pappa ute i skogen för att ha "lilla julafton". Vi fick som sagt jättegod mat och fina presenter . När det blev dags att åka hem så tog vi T´s föräldrars bil till valbo där vi lämnade den & tog sedan bussen hemåt , kan lova att det var snorkallt med strumpbyxor haha.

Väl på stan där vi skulle byta buss
, såg vi att bussen precis åkte iväg , så vi fick vandra hem. När vi kom hem så var min syster och hennes sambo här , så dom tyckte att vi skulle åka hem till dom och spela spel , så mamma åkte med syster m. sambo medans jag och T stannade hemma för att hinna betala alla räkningar innan vi sedan skulle ta bilen hem till dom . Men ...då ringer moster min och tycker att vi ska skjutsa hem dom från brynäs till hille , så vi gjorde det , men först blev det en repa förbi mcdonalds som förövrigt har gått och blivit en fettgivare för min del. Vi har nämligen ätit där jättemånga gånger nu på senare dag känns det som ..
Körkort+Mcdonalds= fet?

Iallafall så skjutsade vi hem moster och hennes sambo till hille , sedan åkte vi hem till syster min och umgicks lite , men dom satt och drack hela gänget så man kände sig lite utstött , haha .



Nu har vi precis parkerat om den trasiga bilen så att vi slipper få böter ! och snart är det vell dags att sova , känns som att jag inte sovit ut på evigheter , kanske för att jag har sånna konstiga rutiner nu om dagarna.

Imorgon blir det iallafall en massa shoppingmellandagsrean , antar att jag inte är ensam ?
Det ska iallafall bli en spegel och förhoppningsvis lite billiga kläder så att man slipper höra den EKANDE garderoben , för det är just det den gör just nu - ekar !
..skulle dock behöva rensa ut lite gamla kläder som egentligen sjunger på sin sista refräng.

Puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

kasta inga kläder innan jag fått kolla bara;) och om du har något trasigt som du ändå vill ha kvar har ju jag symaskin!:)

2009-12-26 @ 13:13:00
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0