Lucia Bio.

Godmorgon ! nu är vi vakna härhemma efter att ha somnat runt 5 tiden i morse.
Vi var hos Robin och Ronja igår i deras nya lägenhet och skulle kika på Idol och mysa , dock blev det strul med teven så vi fick inte in fyran . Istället kollade vi på SUNES JUL (!!!) , den är ju kanske hur bra som helst .

Efter vi hade vart där så fick T skjuts hem utav Robin och jag åkte hem till en gammal kompis och umgicks med honom , det var verkligen inte igår man umgicks med han . Kanske världens snällaste kille !

Idag tänkte vi att vi skulle ligga och sova så mycket som vi bara orkar , för inatt då är det ju Lucia Bio nere på SF på stan. Tre förhandsvisningar på rad , en massa gott och massa fint sällskap - kan det bli bättre?
Hoppas att de blir tre bra-a filmer , så att man inte somnar mitt uppe i allt ..
23.00-06.00 ca.

Nu ska jag kila in till köket och kolla om det finns någon god frukost , annars skiter jag i´t !  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0