ni som förstår.

Nu är det rent och snyggt inne på toaletten ! Dock har vi inte skurat handfatet och så ännu , vi tappade lite lust efter att ha torkat kiss. Men imorgon så , då jädrans ..

Nu ska jag och min vackra T lägga oss i sängen och kolla på Pelle Svanslös och bara njuta av varandras närvaro, för det är vell det enda som är bra just nu (?) ,förrutom att jag har världens finaste vän och världens finaste hund+2 underbara kattor .. Sen då? nej , det var nog allt !

Man börjar märka att det snart är jul , inte ute , inte inne , inte på folk , men i hjärtat ...
Det gör så ont .

Jag älskar iallafall er som förstår , ni är bäst ..


Imorgon ska jag upp tidigt , Ronja kommer nämligen hit och umgås med mig jättetidigt och blir kvar hela långa dagen =D
Dock ska jag på körskolan och köra två lektioner , men då stannar troligtvis snyggingen kvar och kanske promenerar med Svea under tiden , tänk vilken hjälte ! Svea är helt tokig i Ronja ! =D

På fredag är det halkbana också ... Jädrans vad tiden går !
Nu måste jag faktiskt sova om jag ska orka upp med tuppen imorgonbitti . Ska hinna med att tända en massa ljus och göra Te och så innan Ronja kommer hade jag tänkt , så kan vi fortsätta kolla på Pelle Svanslös också ..

Sov så gott ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0