Normalt?

Nu har jag ätit kvällsfika bestående utav hårdmackor med ost , till det fick det bli äppeljuice att dricka !

Ska vell bara sitta och plugga en sista gång innan jag somnar så att jag får in alla siffror och skit i skallen. Inatt drömde jag om bilar , körkort , husvagnssemester och att jag blev tagen utav polisen - undra om det är normalt?
Jag antar att jag är så insatt och taggad inför det här nu så det är vell därför ..

Iallfall , imorgon LOVAR jag mig själv att jag ska boka min skrivning/uppkörning . TUMMIS ?
jag vet att jag har sagt så väldigt väldigt länge nu , men sedan jag tidigare idag bara fick 3 ynka fel på dataprovet så känns det inte mer än rätt att boka skrivningen , varför vänta liksom ?

Nåväl , ska till andersberg också en sväng på förmiddagen för att plugga teori med en vän . Tar med mig datorn så att jag kan uppdatera er om vad som händer och sker i min tillvaro . Har även den med så att jag kan sitta och plugga på mitt program också.

Men nu måste jag göra sista provet för idag , sen blir det PELLE för heeela slanten ! Puss




Måns är så jäääkla skön ;

-"snöö, det är det värsta jag vet , näst efter malliga katter med rosett !! "


Kommentarer
Postat av: Plutten

Alla älskar Måns;) Han är ju den stiligaste katten i stan! HAHA

2009-12-17 @ 15:51:58
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0