Projekt på ingång?

Fyfan hur det ser ut ! vårat rum är kort och gott nära på en soptipp.
Grejer precis överallt , sladdar , kameror , väskor, högtalare , hårgrejer .. ja , allting finns fan här inne känns det som , dock i en enda stor jäkla röra.

Tanken är att vi ska tapetsera om härinne , så jag känner att jag faktiskt inte orkar städa undan alla hyllor o skit..

Men , först måste jag försöka få mamma att köpa tapeter till mig , för dom här gröna jävliga tapeterna vägrar jag att bo i , jag hatar gröna tapeter.
Istället ska vi ha helvitt med en "svart/vit" blommig fondvägg , allt från rusta . Det är helt sjukt vilken prisskillnad det är bara för att det är rusta , men det är ju endå samma produkter ?



..när tapeterna väl är uppe så kommer det säkerligen kännas mycket roligare att börja sätta upp både lampor,hyllor och tavlor. -Så det ser jag fram imot !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0