sista dagen.

godmorgon ! tänk att det här är absolut sista dagen på 2009 , är det inte sjukt ?
Så idag får man passa på att ta vara på dagen för att den ska bli så bra som möjligt , man vill ju ha ett bra avslut på året , iallafall jag.

Jag och T har inga som helst planer idag , så det får helt enkelt bli som det blir . Vi kommer iallafall dricka alkohol och vara finklädda , för det är ju nästan ett måste på nyårsafton . Jag har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig , jag har bara bestämt smink och kanske även hår . Skulle vilja ha skitmycket volym i håret ikväll , grrrr...

Jag tänkte ta och svara på lite frågor i denna lista innan jag avslutar dethär inlägget , kan vara kul att se tillbaka vad man svarat .

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja , jag förlovade mig med världens bästa T .
2. Höll du några av dina nyårslöften? ja, ett utav dom.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? jajemen , venna exempelvis :)
4. Dog någon som stod dig nära? ja , "Morfar"..
5. Vilka länder besökte du? Thailand,....och åland haha
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja absolut , att min dröm ska slå in.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 13 mars - förlovad & thailand. Sen kommer jag alltid att minnas våra fina dagar i thailand och när vi tatuerade in varandras namn på handleden.



8. Vad var din största framgång 2009? ingenting antar jag .. eller jag vet inte.
9. Största misstaget? att tro att min dröm skulle slå in .
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja , sjuk var man vell.
11. Bästa köpet? Min fina hund , lätt .
12. Vad spenderade du mest pengar på? Thailandsresan !
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja , förlovningen gjorde mig hel !
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Alla mysiga låtar vi lyssnade på i thailand och hemma på sommaren.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? mycket mycket gladare .
16. Vad önskar du att du gjort mer? rest .
17. Vad önskar du att du gjort mindre? slösat tid på obetydliga människor !
18. Hur tillbringar du julen? Med T och hans familj först , sen med hela min släkt.
19. Blev du kär i år? Har vart kär hela året och även året där innan, i T ♥
20. Favoritprogram på TV? Andra avenyn,paradise hotel , efterlyst, bonde söker fru ..
21. Bästa boken du läste i år? Kan meddela att jag inte läst en bok på hela året .
22. Största musikaliska upptäckten? all musik är SKIT nu för tiden , gammla godingar ska det vá !
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ja , körlektioner.
25. Något du önskade dig men inte fick? ja , en massa resor .
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag var i thailand , just då i phuket . Fick världens finaste annanastårta och världens mysigaste dag.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Oh ja , en massa saker.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Öppen för förändring , jag har mestadels användt "baggie" , men jag har även kunnat använda andra kläder också , annars tycker jag att man blir jävligt tråkig som person faktiskt.
29. Vad fick dig att må bra? T och svea.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Michael scofield
31. Vem saknade du? ...
32. De bästa nya människorna du träffade? träffade faktiskt inte så många nya människor , jag vet bara en sådär på rak arm & det är Ronja ♥


- Guuuud vilka tråkiga frågor , men nu är dom gjorda iallafall .


Nu ska jag kila in i köket och göra lite frukost , det får bli tekakor och lite yoghurt , bananyoghurt !

puss

Kommentarer
Postat av: charliebanan;)

kom hit dåå:)

2009-12-31 @ 13:05:30
Postat av: Plutten

Du är söt, jag älskar dej!!

2009-12-31 @ 15:29:30
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0