snabb sammanfattning.

Hej , undra vart jag har hållt hus hela dagen (?) , jo det ska jag tala om för er nu ..
Först har jag duschat och gjort mig fräsch genom att raka , tvättat håret och oljat in mig därpå. Efter det så blåste jag håret lite fort innan Robin och Ronja kom förbi och hämtade oss för att åka en sväng till köpis.
Jag och Ronja gick på Ikea och T och Robin gick inne på köpis innan dom sedan kom tillbaka till ikea för att äta korv med oss.
Vi tryckte i oss lite korv med bröd innan vi sedan begav oss till OWE JANSSON ( en skitmysig o billig alltiallo butik..)
-..som förövrigt hade stängt !

Vi åkte hem och dom åkte hem till sig och nu sitter vi här jag och T . Vi funderar på att sova fram tills Robinsson börjar , så att vi orkar med att gå på bio under natten . Just nu är jag verkligen skit trött !

Hoppas ni haft en mysig dag än så länge ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0