snabb uppd.

idag har det inte blitt mycket skrivande , nej..
Jag har faktiskt haft "fullt upp" hela dagen som vanligt . Först var jag ju i andersberg och pluggade teori med en kompis, som förövrigt har världens finaste hundar . Sedan kom mamma och hämtade mig vid konsum i andersberg för att sedan åka hem och färga mammas hår , som inte blev så bra - knepig färg .

Lite senare på kvällern skjutsade T ut mig till bomhus eftersom att han endå skullle ut och övningsköra. Där var det meningen att jag skulle spela tevespel med en kompis vid namn Johan . Men så blev det inte eftersom att det var hockey på teve som vi båda ville se , sverige-ryssland , som slutade 3-4 om jag inte minns fel.

Nu har jag och T precis kikat klart på generation fett på teven och det är snart dags att sova , men först ska vi äta en macka och kanske plugga lite , jag har ju som sagt snart teoriprovet .

...-imorgon håller vi alla tummar och tår för att min älskade pojkvän lyckas med sin uppkörning !
Heja heja , isåfall blir det en hel del bilåkande imorgonkväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0