svar till anonym.

Anonym om "på lådsas":
säljer du hårförlägningar?:) tänkte eftersom du håller på så mycket med hår.. puss

Svar ; Först och främst , Hej(!) vem du nu än är :)
Ja, jag håller på en hel del med hår och förlängningar , men bara för att jag älskar allt som har med hår att göra. Jag har alltid velat bli frisör men mina betyg håller inte riktigt med på den fronten..
Du undrar om jag säljer hår ? och svaret på det blir tyvärr nej . Men köper du hår (oavsett vart ifrån) så sätter jag mer än gärna i håret på dig för en billig peng..

Hör av dig via kommentar undrar över någonting , osv ! :)

Exempel på en hårförlängning jag gjort ..



Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har 100 st nail hair som jag tänkte sätta fast under jullovet, har ingen tång, så det vore perfekt om du kanske kunde. Hur mycket skulle det kosta tror du? :) Adda mig på msn eller maila! [email protected]

2009-12-07 @ 17:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0