Teori.

Godmorgon ! trots att jag vart "vaken" sedan klockan 9 imorse , har jag inte skrivit någonting - märkligt ?
Ja , jag somnade faktiskt medans Ronja var här , så hon och T satt och kollade på fim medans jag låg och sov. Men sen vaknade jag utav att dom pickade och härjade sig på mig . Därefter somnade Ronja , medans jag var i duschen . Eller inte direkt somnade , men halvsov åtminstone ..

Nu sitter jag med håret inlindad i en svart handduk , shamponerat/balsamerat & inpackat . Snacka om att håret ska bli mjukt nu , annars jäklar !


Det är tänkt att vi ska plugga lite teori nu , både jag , T och Ronja . Kan ju verkligen behövas nu när det inte är så långt kvar . Jag tänker faktiskt inte berätta när min uppkörning är , inte för någon annan än T & kanske dom närmaste , men troligtvis inte här i bloggen . Det får bli som en liten suprise !

Nu måste vi börja plugga , hörs snart . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0