Uppkörnings-rutten.

Jag och T var just ute och kollade hur hans uppkörnings-rutt såg ut , tanken var att jag skulle få en liten inblick om hur min uppkörning skulle komma att se ut . Så nu känner jag att jag har "Pejl" på läget och vet ungefär vad uppkörningen innebär.
-inte allt för svårt om ni frågar mig !

Nu ska jag krypa till korgs och försöka läsa ett kapitel i teoriboken innan jag somnar , så slipper jag läsa så mycket på en gång i morgon , för läsa ut boken , det måste jag .

Jag börjar bli lite nervös , men endå känns det som att jag kan det mesta . Det skulle kännas grönjävligt att "snubbla på mållinjen" , dvs att jag kanske misslyckas med 1 el. 2 poäng . Frågan är om jag inte skulle ge upp totalt då?
Ni får helt enkelt hålla tummarna för mig under tisdagmorgonen , så får ni vell läsa och se här ifall jag klarat det eller inte.

Vi hörs av imorgon igen , för nu måste jag verkligen koppla på mitt förbaskade läshuvud igen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

ÅH! Vad jag håller tummarna för dej hjärtat! <3

2009-12-21 @ 10:30:23
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0