Vila i frid.





Idag fick jag reda på begravningsdag , vilket blir i januari . Både bra och dåligt , bra eftersom att då slipper mormor gå på begravning och bli förstörd innan julafton , dåligt eftersom att de oftast är först efter begravningen som en närstående går vidare på "riktigt" .
Men vi får helt enkelt anpassa oss , det är ju trots allt jul och mycket att stå i även för dom som har jobb i kyrkan.

Jag vet dock inte vad man ska ha på sig , sist hade jag "vanliga" kläder eftersom att min farmor (som då var död) aldrig gillat att man har svarta kläder vid en begravning. Men denna gång kommer jag nog att ha svarta kläder på mig, frågan är bara om jag har några svarta kläder ?

Det visar sig ..
Jag förstår fortfarande inte att han är borta . Undra vart han är nu ?



Kommentarer
Postat av: william

han är center i första femman på ishockeyplan i hockey himlen =)

2009-12-18 @ 10:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0