Kära blogg.


Hej , nu håller vi på att kolla på en skitskum film . " max payne" ,
den är baserad på ett spel , fattar typ inte så mycke så thias får sitta o förklara ...
Ringde iallafall redrum nyss och bokade tid till thias , han fick en liten present av mig .. tungpiercing !
Han ville så gärna ha det , och jag tkr de är SÅ snyggt på killar .

i morgon måste ja försöka ringa till ;
* tandläkaren (måste dit innan ja fyller 18)
*hälsovårdcentralen ( måste fixa intyg om allergin , ska få ha med mig egen mat på flygplanet)
*banken ( fixa leg)

ååh de är så mycket just nu .. ska även hinna ;
*köpa nytt smink innan vi åker
*fixa allt med håret
*göra naglar
*ta hål i handen
* sen vill ja hinna tatuera mig också , men de finns säkert inga tider :'/

ja måste verkligen ta tag i saker o ting .. 39 dagar är inte så lång tid !



ska kolla klart på filmen nu , skriver efteråt !
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0