Kära blogg.

nu är det bestämt .. kanske 2 saker till o med ?!

Imorgon på våran 7månaders dag så kommer jag och thias vara ute på sjön och grilla med svea och fyrhjulingen , får se hur svea reagerar på att vara ute en hel dag , med fyrhjuling och allt .. hoppas verkligen hon tycker det blir kul =D .




en till sak som kanske (förhoppningsvis) är klar , är att Venna ska vara hundvakt , hon utav alla människor , hon som redan har så jävla mycket att tänka på med graviditeten , förlossningen , problem hemma , robin , lägenhet ....ALLT .
Att hon erbjuder sig att vakta svea i 2 hela veckor , det kallar jag MER än bara vänskap !
Ingen annan med så mycket att tänka på skulle ställa upp , men venna är så jävla stark så hon tar åt sig det ansvaret ,
Tack min älskade vensana , hoppas bara inte bebisen kommer när ja är borta =(
Som tack ska du få lite överraskningar från oss från thailand (; .



nu ska jag åka och jobba , sen åker vi till valbo och sover över där , sen imorgon blir det en hel dag ute på sjön ,det ska bli så himlans mysigt att göra nånting vi 3 ..


Puss

Älskar dig thias .

Kommentarer
Postat av: venna

hihi klart ja ställer upp, de mesta är ju löst nu :) så då äre bara magen o vovven ja har o tänka på =)

2009-02-20 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0