kära blogg.

shit , snart är jag 18 , och `?
jaa ,
18 innebär ju att ja bara måste ha körkort , jag har lovat mit själv att inte dra ut på de där med körkort .Jag om någon behöver körkort , behöver verkligen ta det innan sommaren !

Efter thailand ska jag ta tag i allt och gå kursen med thias , thias pappa & min mamma ..då kan både thias o jag köra med både mamma o hans pappa , det är rätt smart ! jag måste fan köra helatiden då , jag ligger efter känner jag !

Om det verkligen känns tungt så ska jag gå intensivkurser , men det är faktiskt bara nödfall , men jag antar att det blir så tillslut endå , mamma är så tråkig så hon vill aldrig köra med mig , och thias pappa kommer vi ju inte trräffa så ofta =/
Så , vi gör de bästa av situationen !
Men ni kan ju räkna med att jag har körkort i sommar ! Punktslut !



jag och thias sitter o kollar på Beck , inte särskilt kul , har redan sett alla . Men man måste ju ställa upp för laget ..
vi ska snart sova , men först ska vi ta en promenad med Svea .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0