Kära blogg.

god morning , thias är så snäll (A)
hej mina kära , nu har thias vart vaken sen klockan 8 i morse och ja fick sova typ till halv 11 , värsta söt , inte väckte han mig heller . Sötälskling ..
Som ni kanske märker så är ja sur på thias rätt ofta , men ni ska veta att det alrig är seriöst bråk de handlar om , utan de handlar bara om att vi luras (; jag har en tendens att bli fakesur rätt ofta ....

Så , nu har ja suttit o kollat på lite plastikkirurgs-kliniker , men ja hittar ingen som passar mig ...
Och för er som tycker ;
"-va , ska hon plastikoperera sig , fan va löjligt o bla bla bla "
Till er säger jag bara att jag skäms inte över att jag ska plastikoperera mig , snarare tvärt om , och jag tycker inte att det spelar någon roll om vem som helst får reda på det , det kommer antagligen endå synas rätt bra sen endå =)



nu är det faktiskt bara 17 dagar kvar tills vi åker , det känns helt ofattbart tycker jag ..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0